poniedziałek, 28 marca 2016

Wyjątkowe stemple, które zrobisz w 10 minut. DIY na stemple z korków.



Bardzo lubię korki od wina, zawsze mogą się do czegoś przydać. Pełno jest możliwości ich wykorzystania, sami z pewnością jakieś znacie. Ja mam swoją małą kolekcję korków. Jest naprawdę niewielka, ale do mojego dzisiejszego pomysłu potrzebuję zaledwie trzy, więc nawet tak mała kolekcja da radę. Dziś przedstawiam DIY na stemple z korków.
Chcecie mieć takie oryginalne stemple własnej roboty? Instrukcja poniżej. To bierzemy się do pracy.



Potrzebne będą:
  • 3 korki od wina
  • Nożyk do tapet
  • Cienkopis 
  • farba


Krok 1:
Bierzemy nasze korki i rysujemy cienkopisem kształty, jakie chcemy, żeby miały stemple. Ja wybrałam kropkę, serce i gwiazdkę. 


Krok 2:
Nożykiem do tapet wycinamy odrysowane kształty (patrz zdjęcia)



Nasze stemple są gotowe. Teraz można je przetestować! Korkowe stemple robią bardzo nieregularne odciski, ale właśnie w tym tkwi cały ich urok. Są po prostu niepowtarzalne. Ja je uwielbiam. Zobaczcie sami:




A już za tydzień (w poniedziałek oczywiście) zapraszam na DIY z wykorzystaniem tych właśnie stempli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz