poniedziałek, 21 marca 2016

Lakier do paznokci plus wydmuszki, czyli jak zrobić wyjątkowe pisanki na wielkanocny stół


Wiosna, wiosna ah to Ty! Nareszcie mamy wiosnę, co prawda pogoda mogłaby jeszcze bardziej wiosennie dopieścić. Nie ma jednak co narzekać, na pewno i pogody wiosennej się doczekamy. Wielkimi krokami zbliża się też Wielkanoc. Skoro więc mamy wiosnę i Wielkanoc tuż tuż, to do kompletu brakuje nam tylko pisanek! Dziś zapraszam więc na malowanie pisanek.
Wykorzystam do tego stare lakiery do paznokci. Może wam też jakieś zalegają? Ja mam ich całkiem sporo, bo jakiś czas temu stała się rzecz niebywała, przerzuciłam się na hybrydy (do niedawna wydawało się to nieprawdopodobne). Wszystkie moje skrupulatnie zbierane lakiery stały się zupełnie niepotrzebne, więc trzeba znaleźć im nowe przeznaczenie. Dobrze bierzmy się teraz za malowanie! Tutorial poniżej.

Potrzebne będą
  • 4 wydmuszki
  • Lakiery do paznokci (biały, czarny, różowy)
  • Cienki pędzelek 
  • 4 Patyczki do szaszłyka


Krok 1:
Wydmuszki umieszczamy na patyczkach i opieramy o szklanki, tak jak to pokazałam na zdjęciu. To ułatwi nam malowanie.


Krok 2:
Zaczynamy od pomalowania wydmuszek na jednolity kolor. Malujemy dwie wydmuszki na czarny, jedną na biały i jedną na różowy kolor.



Krok 3:
Teraz czas na zdobienie. Jedną czarną pisankę ozdabiamy kropkami, wykorzystujemy do tego płaski koniec patyczka do szaszłyków (patrz zdjęcie).



Na drugiej czarnej pisance wykorzystując cienki pędzelek malujemy napis happy easter. Pozostałą cześć pisanki ozdabiamy kropkami.



Różową pisankę ozdabiamy białym napisem stay positive wykorzystując cienki pędzelek (patrz zdjęcie).


Biała pisankę ozdabiamy szerokim czarnym paskiem tak jak to pokazałam na zdjęciu.



Nasze wyjątkowe pisanki są już gotowe. Oto efekt końcowy:


Pisanki z pewnością  będą się prezentować pięknie na wielkanocnym stole. Wyglądają tak niepowtarzalnie i elegancko. Ja je polubiłam od razu. Teraz czas na wasze wyjątkowe świąteczne pisanki. Oczywiście możecie wymyślić swoje wzory. Powodzenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz