poniedziałek, 25 kwietnia 2016

czary mary z wełny, czyli DIY na wełniane pompony


Znalazłam ostatnio całkiem sporo zupełnie niepotrzebnej wełny. Pomyślałam, że szkoda marnować taki potencjał, więc postanowiłam ją wykorzystać. Zapraszam więc na bardzo prosty tutorial na pompony z wełny!
Jest kilka sposobów ich wykonania, ale myślę że ten jest najszybszy i najłatwiejszy. Nie ma co czekać czas się brać za za ich robienie!


Potrzebne będą :
  • Wełny w różnych kolorach 
  • Nożyczki 


Krok 1:
Wełnę owijamy na palach, tak jak to widać na zdjęciach:



Krok 2:
Gdy mamy odpowiednią warstwę wełny (patrz zdjęcie) zdejmujemy wełnę.



Następnie związujemy ją na środku (patrz zdjęcie).


Krok 3:
Rozcinamy wełnę po obu stronach tak jak to widać na zdjęciach. Teraz rozkładamy pompon i gotowe!


Tak wyglądają gotowe pompony. Prawda, że piękne? Można je wykorzystać na wiele sposobów. Macie jakieś pomysły?  Ja jeden mam, ale o tym w przyszłym tygodniu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz