poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wiosną przygotuj się na lato, czyli metamorfoza starych szortów.



Do lata zostało jeszcze trochę czasu, ale przecież już dwa tygodnie temu zawitała do nas wiosna (przynajmniej w kalendarzu). Myślę, że czas więc już powoli na przygotowania do lata. Ja już myślami jestem blisko letnich miesięcy, więc postanowiłam przerobić stare szorty, żeby i one się przygotowały na lato.

Dziś zapraszam więc na metamorfozę starych szortów z jeansu!
Te szorty są w sumie fajne, ale takie zwyczajne i nudne… Trzeba nadać im więc nowego wyglądu. Nic tak nie odmieni i odmłodzi szortów, jak moje ukochane kropki! Tak myślę, że delikatne białe groszki pięknie pasują do granatowego koloru jeansu. Do zrobienia kropek wykorzystałam stemple korkowe, które prezentowałam tydzień temu (DIY na stemple korkowe). Też zalegają wam w szafie szorty domagające się odmiany? Jeśli tak to bierzmy się do pracy! Tutorial poniżej.

Potrzebne będą:

Krok 1:
Bierzemy nasz korkowy stempel, nakładamy białą farbę i robimy kropki na szortach, tak jak to pokazałam na zdjęciach. Najpierw malujemy przód spodenek, zostawiamy na chwilę, żeby farba przeschła. Następnie odwracamy na drugą stronę i znowu malujemy kropki.



Tak wyglądają moje szorty po metamorfozie:


Prawda, że są urocze? A tak niewiele trzeba było zrobić!

Powodzenia w waszych przemianach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz